poniedziałek, 28 marca 2011

Kolejna porcja kolczyków.

Po fazie na szkło powlekane, nadeszła faza na linkę jubilerską i wszystko co jest z nią związane :)

Różowo mi, czyli szkło powlekane (jednak jeszcze mi nie przeszło)


"Szła dzieweczka do laseczka" taaa byłam na spacerze w laseczku i stąd ta inspiracja :)

Złoto, złoto (dla zuchwałych) :) Kolczyki stworzone, ze szkła malowanego oraz malutkich tzw. kulek diamentowych w złotym odcieniu


A jak wam się podoba połączenie szkła powlekanego z marmurem?

 

i aby nie przynudzać z tą linką pokazuje kolczyki z serii mikrusków, gdzie motywem przewodnim jest co?? hę?? tak, zgadza się - szkło powlekane :)



Jakoś w połowie kwietnia moja kolekcja się powiększy o zupełnie coś nowego. Mam nadzieje, że to się uda. A jak na razie potrzymam trochę w niecierpliwości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...