czwartek, 7 kwietnia 2011

Joy of creating

Pogoda się popsuła...Szkoda...ale to nie popsuje mi humoru, nie dam się, a co?! Może być szaro, buro i ponuro, ale nie zabije to we mnie radości tworzenia.

Powstały zapowiedziane nowości.
O to WISIORY (długo nie miałam pomysłu na te kryształy, no ale coś powstało, mam nadzieje, że wam się spodoba).



Na zamówienie zrobiłam bransoletkę...


... którą można śmiało połączyć z kolczykami z poprzedniego posta, czyli z nimi:


Powstały także inne kolczyki:

Wiosenne, stworzone głównie z Crackli.


W podobno modnym w tym sezonie kolorze pomarańczowym.


Mi to wygląda na winogrona, a wam z czym się kojarzą?


A to miały być aniołki...


Klasyk


i to też (ze względu na moje upodobanie do szkła powlekanego i linek jubilerskich).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...