środa, 16 marca 2011

Nowości

Żeby nie było, że nic nie robię:)

Ostatnio dotarła do mnie spora przesyłka z koralikami, więc w końcu wziełam się do roboty. Szczególnie, że aura wiosenna (juhuu!) ku temu sprzyjała - od razu miałam więcej energii i chęci:) szkoda tylko, że to wszystko tak krótko trwało...

Przedstawię teraz moje tworki:

Wiosenne  (bardzo leciutkie, wykonane z drewnianych koralików)

Ten komplecik wykonany jest ze szkła powlekanego, także w wesołych i radosnych kolorach


Do tych kolczyków zastosowałam kamień Noc Kairu oraz koraliki posrebrzane, diamentowe

Te oraz kolejne kolczyki są wykonane także ze szkła powlekanego i stworzone dla osób, które lubią czuć, że mają coś w uszach (dosyć ciężkie)




Kolejne prace postaram się pokazać w najbliższy weekedt, a więc do zobaczenia niebawem!!! Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...