poniedziałek, 16 maja 2011

Kolczykowo

Ohoho już dawno nie dodawałam nowych prac, a leżą już u mnie od dawna. To już nadrabiam zaległości.

Przed Wami Crackle - dyndające efektownie w uszach :)


a jak się błyszczą w słońcu - cudo:)


nie wiem czemu, ale te poniżej przypominają mi gałązki...

 


te kolczyki wykonane są z plastikowych koralików


Zabawy ze wstążką...



Swary ze wstążeczkami (ojoj jak słodko)


poraz n-ty bombki...


oraz Swary, nieco większe od ostatnich.


Już nie długo zasypię Was nowościami. W tym tygodniu oczekuję nowej dostawy "kulek" i innych gadżetów, aby w poniedziałek ogłosić moje pierwsze CANDY, z racji tego, że w czerwcu minie pół roku od momentu jak zaczęłam tu skrobać :D

Czeka mnie bardzo pracowity weekend. Zacznę go od piątku, gdyż w piątek zaczynają się warsztaty NLP w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, które potrwają do soboty, a niedziela upłynie mi pod znakiem "Lecę sobie w kulki :D". Oby tylko poszło wszystko według planu, bo szykuje coś nowego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...